
Με σταθερά βήματα και σαφή στρατηγική εξωστρέφειας, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συνεχίζει την τουριστική της καμπάνια στο εξωτερικό, συμμετέχοντας σε σημαντικές διεθνείς διοργανώσεις και δράσεις προβολής.
Στόχος, η ενίσχυση της παρουσίας της περιοχής στις τουριστικές αγορές της Ευρώπης και η διεύρυνση των συνεργασιών με επαγγελματίες του κλάδου.
Συμμετοχή στην Τουριστική Έκθεση του Ρίμινι
Η αρχή έγινε με τη συμμετοχή της Περιφέρειας στην τουριστική έκθεση του Ρίμινι στην Ιταλία, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ). Η αποστολή της Περιφέρειας, με επικεφαλής την Ομάδα Τουρισμού, παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στοχεύοντας στην προσέλκυση του ιταλικού ταξιδιωτικού κοινού.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την ευρωπαϊκή αγορά, με τον επόμενο σταθμό να είναι η διεθνής έκθεση του Λονδίνου στις αρχές Νοεμβρίου.
B2B δράση στην Κωνσταντινούπολη
Σημαντική παρουσία είχε η Περιφέρεια και στην ειδική τουριστική δράση B2B στην Κωνσταντινούπολη, που πραγματοποιήθηκε στις 10 Οκτωβρίου στα γραφεία της TURSAB, στο πλαίσιο των «Tourism Open Days».
Την Περιφέρεια εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παναγιώτης Αρχοντής, συνοδευόμενος από την Ομάδα Τουρισμού, ενώ στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Πρόεδρος της TURSAB και ο Έλληνας Γενικός Πρόξενος στην Κωνσταντινούπολη.
Η δράση είχε έντονο επαγγελματικό χαρακτήρα, με στοχευμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και επιχειρηματίες, εστιάζοντας στην προώθηση της Αλεξανδρούπολης – που αναδεικνύεται σε κορυφαίο προορισμό city break της Περιφέρειας – αλλά και του παραλιακού μετώπου έως την Καβάλα και τη Θάσο.
Στην αποστολή συμμετείχαν επίσης εκπρόσωποι των Δήμων Αλεξανδρούπολης, Διδυμοτείχου και Θάσου.
Επόμενοι σταθμοί: Λονδίνο και Βιέννη
Η καμπάνια εξωστρέφειας συνεχίζεται δυναμικά, με την επόμενη επαγγελματική συνάντηση B2B να έχει προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα στη Βιέννη της Αυστρίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης συνεργασιών με αγορές-στόχους.
Η Περιφέρεια ΑΜΘ επιβεβαιώνει έτσι τον ενεργό της ρόλο στη διεθνή τουριστική σκηνή, επιδιώκοντας την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της επισκεψιμότητας της περιοχής, μέσα από στοχευμένες και επαγγελματικές δράσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου