
Αξιοσημείωτο είναι ότι παρόλο που η Κίνα διαθέτει περισσότερα δεξαμενόπλοια, τα ελληνόκτητα έχουν πολύ υψηλότερη αξία με 69,5 δισ. έναντι 22,1 δισ. δολαρίων.
Μάλιστα, τα πλοία αυτά ενισχύουν την εγχώρια προστιθέμενη αξία αν λάβει κανείς υπόψη ότι από το Μάρτιο θα ξεκινήσει να λειτουργεί το δεύτερο τερματικό εισαγωγής LNG στην Αλεξανδρούπολη, εκτός από το υφιστάμενο της Ρεβυθούσας.
https://thracenews.gr/ellada-deyteri-dynami-ston-kosmo-sta-ploia-metaforas-lng/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου