
Ωστόσο, το πληθωριστικό κύμα τα «έπνιξε», με τις τιμές τους να καταγράφουν αυξήσεις ακόμα και έως 125,5%.
Χαρτομάντιλα γραφείου, και μάλιστα ιδιωτικής ετικέτας, που οι καταναλωτές αγόραζαν στην τιμή των 0,50 ευρώ, έχουν ανατιμηθεί κατά 70% φτάνοντας τα 0,85 ευρώ. Το ίδιο συμβαίνει και με το χαρτί κουζίνας των 800 γραμμ., που η τιμή του από τα 1,89 ευρώ σκαρφάλωσε στα 2,5 ευρώ.
Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το κύμα ακρίβειας που έχει πλήξει όλους τους κωδικούς στα ράφια, γίνεται κατανοητό ότι επιβαρύνουν σημαντικά τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.
Ειδικά, δε, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCGs) παρουσιάζουν παρόμοια αυξητική τάση, στο +9,5%, με την ανάπτυξη, ωστόσο, να είναι καθαρά πληθωριστική, καθώς οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν έστω και οριακά κατά 0,8%. Οπως αναφέρει, μάλιστα, η Nielsen IQ, αν και ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή βρίσκεται στο +3,6%, η αύξηση της μέσης τιμής είναι πολλαπλάσια υψηλότερη, στο +10,4%.
Από την πλευρά τους, προμηθευτές και λιανέμποροι προσπαθούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί εντείνοντας τις προωθητικές τους ενέργειες από 67,9% που ήταν στο τέλος της περασμένης χρονιάς στο 69,1%.
ΠΡΟΪΟΝ
ΜΕΤΑΒΟΛΗ (%)
0,47-0,50
Σακουλάκια αποθήκευσης τροφίμων
+35%
0,85
0,65
Ντοματοπολτός
+61,3%
1,7
https://thracenews.gr/soyper-market-ypo-exafanisi-ta-mechri-protinos-fthina-proionta/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου